tävling.

hej.

jag emilia berggren är smartast. som nog vi alla vet vi det här laget. eller hur? ojah.
och jag har nu kommit på en otroligt smart idé. vi alla kmr älska den :D mums!
jag ska ha sveriges bästa tävling. jag vet att ni redan nu jublar. okej, tävlingen i sig är väl inte den roligaste som gjorts. men med tanke på att det är min första så är den en hejdundrande bra sak. man kan ju börja lite enkelt sådär då. det tycker ju alla om. MM-MMM.
tävlings.. instruktioner? regler? aja. kalla det va du vill :D

Tävlingen går ut på att du ska skicka in vad som är bäst med min blogg! wii. skriv det i en komentar här på bloggen. om du är rädd att nån ska se din smarta komentar så kan du ju alltid komentera i ett urgammalt inlägg. så ingen annan hittar komentaren. smart, jag vet.
skriv en så bra förklaring som möjligt. smickra mej. och ge ett tips på vad jag ska ha med i bloggen. eller om det är nåt jag ska ha med oftare.
Självklart är det nån om vinner. annars är det ju ingen tävling. och vinnaren kommer få ett uuunderbart pris.
en länkning till sin blogg. har man ingen, så kanske man har nåt annat som är värt att länka?
bara det är ju underbart!
fast givetvis var det där bara en liiiten del av priset. det riktiga priset är otroligt vackert. och du älskare.
EN NYCKELRiNG ELLER ETT BOKMÄRKE!!


(klicka på bilderna för att se STORT)
men du får absolut välja bokmärke eller nyckelring själv. du får välja färger och pärlor. och längd ofc!
va väntar du på?
va med i tävlingen, du ser ju bara va du kan vinna. vi alla tjänar på det.
du som är med:
får fin fina priser, och kanske en ännu bättre blogg att läsa! om det är möjligt.. (??) (vi pratar om min blogg!)och kanske mer besökare på din blogg!
Jag:
fiskar lite besökare. får veta vad som är bra eller dåligt. och nöjda läsare!


vad mer kan vi begära lixom?



Jag måste säga att jag är hyffsat stolt över mej själv nu!
snart är ju jag värsta stora och kända bloggaren! alla kommer älska mej!(fast de gör ni ju redan..) då kan ju du kisse, bara ta o slänga dej i väggen. HAHA. gud va jag gillar't.

var med i tävlingen, eller dö.
varsågod, ta det som ett hot :)

Puss :*

Kommentarer
Postat av: sdkjgfnaerölg

Guess!aja pruppunge nu är de ju så då att jag har en bajs ful design så jag tänker inte länka till min blogg. MEN om det nu va så att jag faktistk skulle det så skulle jag vinna ^^, inte så svårt att räkna ut vah smart ass!

2009-10-12 @ 19:44:39
Postat av: fridaberglund

jadu emilia! din blogg ager for att det ar varldens bEstavEn som skriver den och varldens basta emilia , du skriver sa roligt och ja laser faktiskt din blogg ofta nar ja inte glommer bort det ! du ar varldens roligaste och skojjigaste vEn oxa , puss pa dig alskling <3<<3<3<3 / din friiidAA

2009-10-18 @ 03:16:15
URL: http://heyyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0