NM

Hejsan.

har inte skrive på nån dag, igår lekte jag m Julia o Hanne typ hela dan. så jag satt iNGENTiNG vid datorn. *stolt*.
vi hade iaf sheeeta kul. :)
Vi spelade vi i 5:an - såklart. HAHA! Julia, haru tränat ? :o :D<3333333
Jag vann 1, eller 2 ggr. eller så kom jag 2:a båda ? ;) kmr inte ihåg riktigt ;P
vi cyklade till handlarn och köpte godis oxå. tjock, tjock, tjock :D muuuums! vi satt ute o gunga och åt godis :) vill bara säga att det var Julia som cyklade, jag och Hanne satt på paketis x) hanne åkte hem nån gång innan mej..
Men kl. 20.00 såg jag och Julia på idol. myys. ^^ HAH, vi fiixade naglarna oxå. Vi gjorde sånt hr pilleri tjoffs som jag är så otrolig bra på. :)
Du kan få se en enkel svartvit bild på mina naglar. det är Julia som gjort mina som sagt. xD AHHA.

dom är typ rosa, grön, blå och lila ;) själva nagellacket är vitt .. alltså 'grunden'. c: otroligt vackert va ? :D

idag vare skola, har fått skolfotot oxå! :O umg. nej men, jag vart faktiskt helt okej. :) Godkänt iaf. både på klassfotot och de lilla. :) duktig emilia.
inge speciellt på skolan. förutom att musiken var heeeeeeemskt tråkig. :) myys. eller inte.

KriiiiiG :)

puss on you!

 

Norlands mästerskapen ikväll då! Möter Cassandra, en kompis :D ska bli kulit :) o få träffas igen :))<3

 

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0