halloween

BU!

idag äre ju halloweeeeen. scary or what ?  haha. nej men. idag vid 9.30 for jag, karin, jennifer och frida iväg till boda borg.

Det var ju så här spöken i korridorerna och så. de är ju de den här veckan ;) men det är as kul. och läskigt! dock vare inte så jätte mycket spöken. men de va kul ändå :)

Ett tag hade vi inte sett ett spöke på jätte länge. då sa frida "ååh. nu vill jag se ett spöke!". Jag ba "Mmm..". sen vände jag mej om för att kolla läget så dära. och frida gjorde oxå det för att jag gjorde det. sen kan du ju gissa vad vi stod öga mot öga med !? ETT SPÖKE! Gissa rädd vi blev eller xD det var inte ens en meter bakom oss. vi sprang och skrek så in i helvete xD

 

sen så vare en gång då vi (karin, jennifer, frida och jag) gick ut från en bana. vi gick i korridoren. och jag gick först. sen vände jag mej om för att prata med karin och dom. o så skrek dom typ, jag ba va? och så vände jag mej om, då stod det ett spöke alldeles precis framför mej. jag skrek och sprang iväg. sen så sprang dom andra åt det andra hållet. jag tänkte vända mej jag vågade inte. så jag sprang iväg själv. sen så sprang jag ner en våning, och när jag sprang där hoppade det fram ett till spöke med en kniv *låtsas kniv alltså*. han var oxå alldeles framför mej. skit läskigt. sen möttes vi vid reseptionen ;)

Sen när vi skulle gå ut från en annan bana så var det ett spöke alldeles utanför dörren. vi sprang in i banan igen och skrek. och i den banan var det som 'trälådor' eller vad man ska säga. typ upp till knäna på höjden. och vissa var trianglar och vissa var typ fyrkanter o.s.v. så alla bara kastade sig längst in. och typ alla gjorde illa sig x) för vi ramlade över dom och skrapade på benen o så. men ja. hahahaha.
sen tog det ett bra tag innan vi vågade öppna dörren :P

På slutet var vi typ jätte trött. karin sa typ "Ska vi gå och ta på oss jackan, vi kan sitta i omklädningsrummet". så då gick vi till omklädningsrummet. fast till omklädningsrummet är det ingen dörr. så om man sitter i fönstret ser man ut till korridoren. men om man sitter på bänken gör man inte de. för den är på andra sidan. aja. jag och frida satt i fönstret. och karin och jennifer satt på bänken mitt emot. sen kom det ett spöke som stod utanför. han stod och stirra på oss ett tag. sen så vinkade frida. och jag bara tittade på spöket. men han stod kvar där i över 5 sekunder och bara glodde på oss. då klarade jag inte längre. så då hoppade jag ner på fönstret och satte mej med karin och jennifer. jag typ gömde mej i karins 'famn' eller vad man ska kalla det. då gick spöket in i öppningen. Karin ba "vare ett spöke eller?". jag ba "det är ett däääär." skit skraj och pekade på han. då kom han in och stod alldeles framför oss, typ en meter ifrån oss. då sa jag så här till spöket "men sluuuuutaaaaaaaaaa!" HAHAHAHHA. då gick han närmre mej och svepte capen i ansiktet på mej ): sen gick han iväg. skit hemskt vare ^^

 

Nu hemma har jag varit med Jenny. vi har gjort halloween naglar. men seriöst. jag verkligen orkar inte lägga in bilderna på dom. ;_;

men på vänster handen:

lillfingret: svart med ett vitt ben på.

ringfingret: orange med 2 ögon en näsa och en mun på. typ en 'pumpa'.

långfingret: svart med en vit döskalle.

pekfingret: vit med en svart häxhatt.

tummen: svart med en röd grej. typ en sån som djävulen har.

 

Höger handen:

 

lillfingret: orange med ett vitt spöke på.

ringfingret: svart med en orange pumpa på.

långfingret: svart med en vit korsspindel på.

pekfingret: orange med en svart fladdermus på.

tummen: vit med blod som droppar.

 

oj va fint de låter. tkr du inte ? :)

 

                                                                   Happy Halloween!

                            


Puss :*

 

BUUUUUU!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0