emilias morgon.

hejsan alla nyvakna människor.

själv har man varit uppe sen ca. 8.00 imorse. oj oj oj va jag har vare duktig idag måste jag säga. oj oj oj.
stolt flicka idag.
Nu är kl. 11.23 bara. och jag har redan gjort massor. känns det som.
jag tänkte skriva blogg för 20 min sen. men jag orkade inte. men vi kan ju låtsas att kl. är 11.00 . för då hade jag gjort precis lika mkt som jag har nu . ._.
aja.
jag vaknade vid 8.00. eller ja, strax efter ;) Då var Sandra hemma. hon höll på fiixa sig, typ sminka sig o.s.v. sen for hon iväg på jobbet. då var jag ensam hemma.
Jag gick upp. och åt frukost. då var kl. kanske 8.30 eller så ;)
efter jag hade äte frukost satte jag mej vid datorn ett tag och pratade med frida på msn. vi har nu planerat en sak vi ska hitta på till helgen. de ska bli kul kul :D sen så får vi väl planera de lite bättre när vi orkar och har tid ;)
när vi planerat lite smått sådär gick jag och tog mej en dusch, var jag kände mej himla ofräsh. håret var jätte smutsigt ):
så, ja. jag duschade :P sen satte jag mej en stund till och pratade med frida.
i 10 min kanske. efter det städade jag rummet. inkl. bädda sängen ;) duktig jag känner mej.
jag har smsat en hel del med johanna också. för jag tror hon har tänkt komma hit :P
vid.. 10.45 eller nåt åt jag lite till. för då började jag bli hungrig igen. så då tog jag mej en skål med möjk och flingor som jag knaprade imej. om man kan knapra möjlk vill säga.
jaja.
jag har varit ute med Ludde också, och hämtat posten. sen har jag läst. fast bara en pytte pytte bit. typ en sida. men ja, ;D
jag har valt kläder också. just de :P

morgonstund har guld i mun. eller vad säger man ?

ja du, va har du gjort hela morgonen ? ;)

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0