HAHAH. ehm.. hej.

jag verkligen älskar mej själv! HAHA! jag tror nog de finns fler som älskar mej! Har jag rätt? Fram med det!
hur som helst så har jag alldeles nyss suttit och gjort VÄRLDENS BÄSTA halloween bild. när ni får se den kmr ni smälla av! HAHAHAHAHAHAH! omg. den är hemsk, inte komisk. HAHA. hehe.. men ni får hålla ut i ca.. 2 veckor? eller är jag helt fel ute m beräkningarna då? ni får som sagt inte se den förns det är halloween. kan hända att den undebara.. host. förlåt.. HEMSKA bilden blir en design. HAHAH, love it.



elaka hjärta som inte vill va på rätt ställe ): tjurig är va den är </3

idag på svenskan så skulle vi (klassen) komma på vad Thore's favortit artist va. vi fick bara ställa ja och nej frågor. men innan de så frågade alla vad han lyssnade på för musik. nån sa Britney spears. och han ba: öhm.. ja.. jag har hört namnet. men ingen jag känner till. vi kom typ inte på vad hans favortit artist va.. hmm. förvånad jag blev. aja, det var typ nån.. Monica.. Mona..? setterlund. kanske..? så ja.. och han sa att han var besviken på oss för att vi inte visste vem de va. jag menar, han vet inte ens vem britney spears är!!!??!?!?!?!?!??!?!?!? så han kan ju bara va tyst.

vi lyssnar inte på typ: Hej. jag tkr att solen är fin. nananana. och gräset är grön. nu skaLL vi bada i tjärnen här. lalalala.

det är dåligt ):

 

nu ska jag.. eller SNART ska jag gö fysik läxa. :P

 

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0