friiiiiiiida.

jadu emilia! din blogg ager for att det ar varldens bEstavEn som skriver den och varldens basta emilia , du skriver sa roligt och ja laser faktiskt din blogg ofta nar ja inte glommer bort det ! du ar varldens roligaste och skojjigaste vEn oxa , puss pa dig alskling <3<<3<3<3 / din friiidAA

De där gjorde min dag!!
alltså ååh. Kom hem NU frida. jag saknar dej ): massor.<3
hoppas du ha de JÄTTE BRA i USA. så får du berätta om allt du gjort näru är hemma igen. då ska vi leka. eller hur? :D

öhm.. ja, idag så har jag vare på skolan ;) Hade SO-prov. jag har typ tränat ihjäl mej inför de xD men de va hyffat lätt när man fick det. skulle vela haft lite mer tid att skriva en sak bara. men.. de får gå ändå ;D
annars hände de inge speciellt på skolan faktiskt.

Slutade 14.00 idag. skönt :DDD men har ju match ikväll. eller ja, snart. kanske. så hinner typ ändå inte gö nåt D:
och vet du?
nu sitter jag och sniffar in Luddes pruppar.
MM-MMMMMM. love it. (L)
tänk om..

Puss :*

Kommentarer
Postat av: frida

när får ja veta att ja vunnit tävlingen ? :D<3 love you

2009-10-23 @ 14:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0