kanelbuuuulle

hey.

på innebandyn gick de så här: -

idag så har jag och mamma bakat bullar. :) det är ju kanelbullensdag :D

MMMM-MM. jag har äte 3 st. :)) mums! sen så har jag läst massor ur twilight oxå. som råkar vara otroligt bra och beroendeframkallande. hehe..

gick till Frida en stund såhär på kvällen oxå ;) vi satt lite vid datorn, spelade nåra otroligt roliga spel. yippiie. vi gjorde oxå läppförstoring 8) sheeta snyggt. det är mina framtida planer. ååh, muuuums.
orkar inte ladda över bilderna på datorn. så stå ut ;P men dom kmr kanske nån annan dag ;) om ni har tur.. - ellerr otur. så fin va vi :D
frida fick ju otroligt små läppar. haha!

typ alldeles nyss satt jag och mamma och ritade :) vi målade i prinsessmålarböcker! wii. :D sen tittade Sandra förbi i köket. hon vart nog lite små sugen att måla.. så hon tog sig en målarbok och satte sig med oss x) men nu stack dom..
så då har jag tråkigt igen ):

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0