min statistik.

hejsan.

Tävlingen var ju typ inställd. men så kom frida och anmälde sig. ja, de va den där komentaren jag la in här på bloggen för nån dag sen.
så hon vinner. grattis. du hade otroligt svår konkurrent. oj oj oj.
frida verkar va den enda som upskattar min blogg. men ja, wiiho. grattis. fritt fram o välja pris. säg när du valt.
vart du vill. ;D<3

Idag äre innebandy match igen. vi som förlorar jämt ): men idag vinner vi :D såklart.
och du. vet  du? frida kom ju hem igår. igår natt. <3 jag lekte med hon igår :D
jaa (L) du har vare saknad frida. hihi.
vi satt vid datorn ett tag, vi läste bloggar. kollade på USA bilder. och så vare nån skithemsk sida. de va nån ande som ställde ja nej frågor. och så skulle man svara på dom. och utifrån dom kom han på vem man tänkte på! :o
skit läskigt. en gång tänkte jag på kissie xD aa. och jag menar, dom frågorna kan ju lika gärna passa in på dessie och paow. så de va skit hemskt D:
sen så fastnade vi där i nå timmar.
vi sminkade wilma och felicia oxå. ^^ hehe. och så öppnade resten av fridas familje medlemmar presenter från frida. wilma vart skit glad xD hon satt o babbla hur länge som helst. som "guud va mkt tejp de äär.ÅÅÅÅH". oså. fast.. hon var glad. aja xD
vi såg på idol oxå. eller ja, ett försök till det, men de gick inge vidare. ;) vi gjorde ju mest annat.
men ja, de va kul o träffa hon igen :D

som sagt blire match idag. vid 15.00 troja de va ;) när jag kmr hem ska jag försöka hitta nån vän som vill umgås.
kanske frida? nej men. hon skulle bort idag.
men ja, haru inget för dej kan du slå en pling eller slänga i väg ett mess.

och du. vill du se min statistik? självklart.

Det är otroligt många besökare. sådär uppåt 100. givetvis. alla älskar mej. eller ja, t.o.m 1000 st. oj oj oj.
(Klicka så blir bilden större)

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0