sjuk!

hejsan :)

inatt vaknade jag vid.. 2.15 eller nåt. då frös jag, hade ont i huvet, och ont halsen ): sjuuk. och vi alla vet ju att det är bra att sova när man är sjuk, så jag försökte givetvis somna om.
Men jag och Jenny hade pluggat alldeles för mycket dagen innan! det ända som for runt i huvet på mej var Jennys skit spanska läxa. Jag kan den nog bättre än någon annan nu .__.' Jag kunde inte somna p.g.a den ! Grrr..
mitt huvud var elakt inatt och tänkte,
"Spaanska! spaaaaaaaaaaaaaaaanska! spanska är fiint!" Fast spanska är ganska fult ):

men jag vandrade iväg till mor och far, och sa att jag inte alls mådde bra, så då fick jag ju sova ut idag på morronen. eftersom jag kan ju inte gå till skolan när jag är sjuk! hehe..

 

Men ändå vaknade jag typ, 8.20. <.< då vare bara jag och Ludde hemma ;) mamma, pappa och Sandra jobbade. och Jonas var på skolan. men när jag vaknade mådde jag inge vidare bra.. Halsen gjorde ooont! hade ont i kroppen och i huvet.

men nu är det bättre iaf :) fast har fortfarande ont i huvet, och är trött o så. jag är inte frisk.. men förhoppningsvis kan jag gå till skolan på måndag ;P

 

Idag så har jag sett på Mysteriet på Greveholm. bästa filmen som någonsin gjorts ^^ jag har försökt sova, och sutte vid datorn.

och nu sitter jag här vid datorn igen. förut duschade jag faktiskt, då blir man ju lite piggare.


sitter här i soffan i min mysdress.. x)

Jo, bloggkriget har man ju inte glömt bort. ;)



Nu är väl frida på väg till USA ensam!! ): kmr sakna hon ju! </3 men hon kmr säkert ha skitkul, den där pruppen.
aja, ha de bäst frida :)

nej du, nu ska jag kanske sstoppa nåt i magen, är rätt hungrig.

skulle bli glad med nå sms, eller komentarer. har otroligt tråkigt.

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0