spanska.

hej.

idag så vakna man strax efter 8. lite tiiidigt de också. eller va tkr du? jag kunde typ inte andas när jag vaknade för jag var täppt i näsan. men har typ inge ont i halsen längre. vilket betyder att det går framåt. weii. det är vi alla glad för :)

så skola blir det imorrn. det är iaf bra mycket bättre än att sitta hemma och inte gö nånting!

 

Idag ska jag.. äta frukost först och främst. om jag orkar ;_; sen ska jag städa lite på rummet. och om jag har tur vill Jenny leka. Men hon skulle plugga spanska, och jag tror jag håller mej undan den där jevla spanskan ett tag. ja, vi minns ju hus de blev förra gången! HUA ):

"Spaaaaaaaaanska! spaaaaanska! mmmm, spanska är fiiint!"

Så ingen spanska för min del på ett tag.

 

men om inte ni har nåt o göra idag kan ni ju ta och smsa mej, så kanske vi kan hitta på nåt kul tillsammans ? :DDDDD

 

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0