tack.

hej.

hmm.. ingen. ingen är medlem i min tävling. visst den kanske inte var den roligaste. men den var enkel. det kanske tar 2 minuter att vara med i tävlingen. och ni ställer inte ens upp och gör de för er kompis?

Det är så kompisar gör va? tack så mycket.

förvänta er ingenting från mej hädan efter. och tro inte jag ställer upp i saker som ni har ordnat. glöm det.

 

Men va gjorde jag igår då?

jo, jag var med Karin och Jennifer. :) trevlans. vi gjorde lite saker. tro de om du vill xD haha, nej men orkar inte säga va vi gjorde. vi åt i alla fall tacos ;P mums!

 

Idag vare innebandy match. vi förlorade med 2-3. vi spelade seeeeeeegt i början tyckte jag. inte alls bra gick det, och ändå vare vi som fick in ett mål xD

i slutet varte mer fart på oss ;) men vi förlorade ändå, men tyckte vi va bra x) vi hade ju 98:or oxå :P

sen så har jag suttit vid datorn idag. och typ sminkat mej xD och ritat lite. har med andra ord haft otroligt tråkit. fanns ingen att leka med ):
jenny är sjuk. karin är sjuk. jennifer va i birsta. Julia fick inte leka. HAH ):

nu ska jag..
vet inte, men snälla, smsa xD eller jag ska kanske spela nåt med emelie, hon tjatar xD HAHAHAHAH.

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0