tack :)

Hej.

Har inte alls lika ont i halsen längre. TACK! men mår ändå dåligt ): mådde illa förut oxå.. tror inte jag gör de nu x)
men är sjuk ändå </3
och jag som skulle till Nora imorrn, hur blire m de nu då? ååh, snälla låt mej va frisk imorrn xD

hehe..

Mamma var och handlade förut. och vet du? hon köpte en massa saker till mej bara fatt jag är sjuk.<3
jag fick en bamse tidning :D

hon köpte ben&jerrys!<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3


och dumle (L)


av far min fick jag halstabletter :)

så jag kmr nog klara kvällen :D hihi :) snäll familj man har.
jag ska försöka övertala syster min att hitta på nåt, är väldigt sugen på att spela super mario.. :D

 

Puss :*



Klicka på bilderna för att dom ska bli större!


Kommentarer
Postat av: ida magnusson

skackare. inte kul att vara sjuk. hoppas att du mår bättre nu iallafall:)

2009-10-10 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0