11111333333 september

hej :)

var ett tag sen jag skrev nu.
men jag har vare på skolan varje dag, förutom helgerna såklart.. :P
igår sov jag hos jenny, eller iförrgår tills igår.. vi pysslade ^^ hahah :) och så igår såg vi lite av twilight :)
den filmen är så braaaaaa!!

idag så ska jag spela match, fotboll... :) ska väl bli kul :P

alltså jag längtar så mycket efter julen så att igår började jag t.o.m lyssna på julmusik ;P hahha, amy diamonds. inte den bästa. men det är roligt x)

Vill bara säga tack för komentarerna xD AHHAHA, va töntig jag är. :)
nån ville att jag skulle ha mer bilder ? ^^
öhm.. jag har inga bilder, men visst,


Ni får njuta av en bild på Ludde.

 

det blev ett väldigt tråkigt inlägg idag, men nu vet ni att jag lever iaf. ;)

ska ta o äta frukost nu.

hörs :)

 

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0