27 september

hej. :)

spelade match förut :P gick hyffsat bra för mej ;) fick spela rätt mkt oxå :) det blev 0-0. det var som sagt rätt jämt. men jag tkr vi hade lite mer chanser så jag tkr vi skulle vunnit. - såklart x)
men det var rätt kul :D jag sofie och moa skrattade en del ^^ HAHAH. vet du ? Moa sa att de hette baby barn! HAHA. jag och sofie dog. hon hade sagt de hela tin.

 

När jag kom hem från matchen så åt vi köpt pizza. inte det godaste jag vet precis. men det duger ;) blev mätt iaf c: huvudsaken antar jag ;P

 

Jo, jag var ute förut idag faktiskt ;P jag krattade ihop en massa löv på framsidan, och lasta upp dom på skottkärran och la dom på baksidan xD jag gungade och hoppade i högen. bara nåra ggr. men de va för lite löv så de va inge kul ;_; HAHA. jag gungade på trägungan oxå. den är rätt mysig :D

musik nu, sen blire lite TV. HANNAH MONTANA 8D eller ja.. nu :)

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0