28 september

hej.

skola idag. vi orienterade på idrotten. jag var m Karin och Jennifer. :) vi var rätt duktig. men ett tag var vi helt borta i skogen x) vi hittade 3½ av 4 kan man säga ^^ hahah! annars hare inte vare nå kul på skolan antar jag.. yeas.

jag gick lång dag -.- men sista timmen så läser vi bara. jag läste ut Kathys hemlighet för andra gången ^^ men den är bra, så där haru ett bok tips x)

när jag kom hem fikade jag en muffin. sen så tog jag mej en bok och fortsatte läsa :) läser alltså just nu:


den är bra, det är samma författare som gjort Kathys hemlighet.

snart eller om typ 30 min far jag på innebandy träning ;P ska väl bli rätt kul :) äre idol när ja kmr hem ? isf ska jag se de. annars har jag läxor som måste göras :// boring.se

 

smsa ikväll. :) <3

lär ju inte ha nåt bättre för mej. för kmr antagligen sitta med läxorna ändå -.-

gosh!

 

Och jenny, krya på dej sjukling<3



jo juste, nån som vill hitta på nåt imorrn eller på onsdag ? :)

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0