arg

hej :)

skola idag. antar att det var som vanligt ? gick inte så bra på engelskan :/ har iaf 2 fel. kan hända att det är fler. men sånt är livet. kan väl inte ha alla rätt jämt :P

Hemma så satt jag vid datorn, typ tränade lite läxor. lyssnade på musik och så. 19.00 vare innebandy träning. var väl rätt kul :) men vi är hyffsat få i laget D: eller.. vi har inget lag!?

När jag kom hem duschade jag, sen satte jag mej vid datorn för att träna franska och engelska. och vad kmr jag inte på sen ?! att jag glömt SO:n på skolan! Lite sur jag blev då eller! den är tills på onsdag, och jag kan inte ett skit. det är om typ gradnätet och så. skit svårt. så imorrn kmr jag inte kunna va m nån. måste plugga, plugga, plugga!
AAAAAAAAAAAARG!

men ska fika nu, mamma tjatar >.<

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0