Bloggpaus. No way

Så här blev de m min bloggpaus xD
hehe..

MMM-MM

Yummy.

Vilken sko föredrar du ? 8)
Den med en spindel eller fisken ? ^^ Hahah.

nej du, ska ta och byta om nu. för sen blir fotbollsträning :P Övervägde om jag skulle träna fotboll eller innebandy idag. eftersom det är både och ;_;
Det blir fotboll, för sesongen är snart slut och jag tränade innebandy förra onsdagen.

jag funderade på att fiixa en ny design. Är lite less på denna. är det möjligt ? Hehe..
men kom gärna med tips, vad för färg ? :) vilka bilder ? ;P sätt igång!

Puss :*


Kommentarer
Postat av: Ida Magnusson

Hej=)

Busiga skor=) Jag skulle välja den med spindeln i:p

2009-09-17 @ 16:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0