19 september

hejsan :)

Vaknade 9.00 idag -.- Wii. Men jag klev upp ca 10.00. Då jag starta TV:n och kikade lite på den ;) Sen fikade jag. Och nu äre dator :P
Ikväll blir 'disco' (?). Med tjejorna :) haha ;P
Men det är lite strul för vi är så många x) men vi tar bussen in och så åker jag med Sarah hem :) sen när jag kmr hem får vi väl se. det kanske inte alls är kul ? eller så är det mega kul? x)

Kl. 16.00 typ ska jag till Jenny och fiixa mej, vrf så tidigt vet jag inte ? Men hon sa de ^^ sen vet jag inte vad jag ska ha på mej heller. men blir väl jeans och nån tröja :)

Vissa har sagt att min design är skitfin, men själv gillar jag den inte spec. mkt. vill gö om den. men vet inte hur jag vill att den ska se ut D:
buhuu </3
ehm.. ska klä på mej snart, och duscha lite. sen ska jag nog fortsätta på mitt armband :) vi hörs. jag finns på mobilen ;)

Puss :*

Kommentarer
Postat av: ida magnusson

Jag tycker att din design är jättesnygg:)

Kul med Disco:) Ha det så kul// Ida

2009-09-19 @ 12:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0