armband
hej.

skola idag. helt okej. haha. matten var skitlugn. ovanligt må jag säga!

följde med karin hem efter skolan. :) vi.. tränade läxorna först. duktigt, jag vet. sen satte vi oss vid datorn först. läste nåra bloggar, kollade bdb och så..
sen åt vi middag. eller aa. vi knäppte kort oxå. skitkul :D vi gick ner till stranden och knäppte en massa kort. vissa blev riktigt fina. kanske kmr de upp nåra ? ^^
vi får se :P
sen hittade jag en skiiitstor snäcka . jag ba: WOOW! och så tog jag upp den.  haha, vi ba. shiit vilket fynd typ. nej men, vi ba. undra vart den kmr ifrån?? värsta knepigt!
sen när vi kom hem till Karin och visade den för hennes mamma började hon skratta och sa att det var åsas ): vi bah.. åååå! men den var riktig iaf ;)
sen fiixade vi lite med bilderna på nåt konstigt program :P
vi åt oxå nån skitgod kaka 8) MUMS!

orkar inte skriva..
men vet du?
min FAVVOARMBAND! har jag glömt på skolan. buhuu. jag dör, jag älskar ju de ): glömde de i omklädningsrummet oxå! fak!!!!
tänk om de inte är kvar imorrn. då dööör jag D: buhuu. löööv it. nån som kan skänka ett fint armband till dom fattiga ? HAH. men ):

ser idol nu.. men ska fiixa lite med nåt.. nej men jag behöver en skiva för en speciell sak. men den hade jenny och nu kan jag ju inte gå dit ;s

men aja..

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0