hiss och diss

hej. :)

skola idag. kallt så in i ... fy fasen ;) på slutet av dan dog jag o Karin, vi fnittrade så ja. hujedamej xD jag fick gåshus, HAHAHHA. ja då fattar ni. men.. KRAKEL Ja menar, vilket namn xD ni vet, Krakel spektakel, o.s.v.

men det är ju lite mysigt med fnitter ibland oxå x))

Slutade 14.00 idag, skönt! hemma fikade man lite, sen satte jag mej vid dator. jag gjorde engelska läxan. och mamma har förhört mej på SO:n oxå. duktig jag är :Ö

ikväll äre fotboll igen, typ match mot föräldrarna. men jag är tveksam om de kmr några! hehe..
men annars kanske de blir en vanlig träning bara ? dunno! annars är fotbollen slut ;P lite tråkit äre väl .. </3
men dåså äre ju innebandy istället. och de är ju inte fel de heller :) sen när man är less på innebandyn blire fotboll. mjoo ;D

jo du, vet du va? jag tänkte va lite WB frida 8) eller ja.. inte är hon som ha komme på't men aja..


Edward Cullen (Robert pattinson) snyggggast (A)


musik





Devote. inte dom som bloggar dårå, men själva devote. de är fult och dåligt. ):


pankakor



Mjoo.. hejdå ;D


Puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

wANNAbe meee , alwaaays ;)<3

2009-09-29 @ 16:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0