fundera du

hejsan :)

idag på skolan vare väl som vanligt. men jag issa och agnes drog igång en värsta jobbig och knepig diskution.
kan FÖRSÖKA förklara den. men garanterar inte att ni ska förstå xD

Men den här bilden:
|
V


är vi ju alla överens om att det är rosa. eller hur ? ;)
men tänk om det jag kallar rosa är den färg du tkr är  grön. Jag menar, vi säger samma sak om en färg, men hur vet vi att vi ser samma färg oxå?
i nån annans ögon kanske himlen är lila. alltså den färg jag ser som lila. men du ser den som blå?
grr.
jag vill veta hur ni ser världen?

och vi kanske inte ens hör lika ? :S
ett exempel är ju att rösten jag hör, alltså min egen röst inte låter detsamma som när ni hör min röst.
creepy.
får ont i huvet av allt tänkande.


sen har jag pluggat läxor hela dan idag, jag är duktig. jag vet :D har pluggat, SO, ENG och FRANSKA. sen så har jag teknik och matte oxå. men det kan jag gö imorrn :)

blev ingen fotbollsträning för mej idag, hade ont i huvet och mkt läxor D:
jag gjorde istället naglarna. EFTER läxorna..

Dom är ljus rosa med rosa prickar längs den 'vita' randen. syns dock inte på bilden.

äre idol idag? isf ska jag se de :D

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0