Julia <3 Hanne <3 Emilia

Hej :D

Sarah undrade när jag skulle ha mina skor, dom jag köpte igår minns ni ? ^^ Dom kommer jag börja använda när det blir liite kallare ute, eftersom det är sånna som är lite varmare ;P Men tack fatt ni gillar dom :) <3 Men snart kommer dom till användning :P

Idag var jag på skolan, Skulle gått till 15.30. alltså långdag. men fick hål på musiken och vi flyttade fram tekniken så vi fick sluta 14.00! Skit bra, eftersom jag skulle med Julia hem :D På vägen till henne åt vi bullar 8) mums! Sen.. gjorde vi inte så mkt. va lite med Ester och Melker :P kl. 15.00 gick vi till skolan igen och hämtade Hanne som gick långdag ;)

Vi 3 har gjort det här idag:

Cyklat ! Hehe.. Först cyklade vi och vi skulle palla lite äpplen (A) HAHAH! nej men.. det var nåt äppelträd där nånstans där Julia bor. Haha, och satt jag på Julias cykel och kollade när Hanne och Julia plockade äpplen. Sen kom det ut nån gubbe från huset där äppelträdet var, jag hoppade av cykeln och sprang iväg. Hanne sprang bakom huset och Julia fick stå kvar där och ta upp cykeln xD Sen spelade Hanne och Julia lite teater, ungefär så här :

-Nu räcker det nog med äpplen till pajen vi ska gö.

-Ja, och till äppelmoset vi ska ha imorrn på skolan.

-Det är inte skola imorrn!

-Nej, jag blandade visst ihop lite;P

 

och vem tror du 'blandade ihop' ? JULiA! rätt! Hahah x)

Sen satt vi och gunga lite i lekparken :) och åt äpplen x) Sen skulle vi cykla lite mer, men då körde Julia in i brevlådorna, med mej och Hanne bak på pakethållarn. Sen ramla hon igen, och då fick jag sadelhelvetet på knät. AJ! har blåmärke nu ): stackars mej </3.

 

Vi såg lite på idol oxå, men vi åt mest pop corn 8) Och lyssnade på Melker och Ester ^^

 

Men det vi gjort mest idag, i ca. 2-3 timmar är spelat vi i femman. :P ett frågespel som du förstår x) Exempel på en fråga:

Till vilken djurart hör svarta änkan till?

Jag: spindel

Hanne: spindel.

Och det är ju spindel ;) men vet du vad Julia svarade ? xD SVARTA PANTERN! OMFG! x)) HAHHA.

Sen så skulle man nämna 5 av dvärgarna (?) i Snövit. Kan du gissa vad Julia skrev ? :)

GRiNER och SNORiS! Sen var hon skitbra på matteuppgifterna oxå xD jag och hanne plågade hon med dom (L) puss :*

 

Just nu siitter jag och äter dumle.

YUUMiE! <3

nej du, snart ska jag hitta på nåt annat :P


Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0