julia :( <3

hej!

Idag vare skola som vanligt då ;) Fick läxa i engelska (Y) wii. ehehe. sen så hade vi hål på franskan. så då slutade vi 13.00. men så var mamma i stan på lunch m Sandra just idag -.- och nej, jag tänker inte gå hem ? O.o
hahah. Så då satt man där o vänta på bussen i lite mer än en timme. det är ju kul det oxå. heeeeee.
När jag kom hem var jag med Jenny ett litet tag, först kolla vi på hennes gigantiska kaninbur, hennes kaniner kmr ju ha det otroligt bra iaf ;) Sen så skrev jag av läxan som jag glömde på skolan, halva iaf. jag i en nöt :D och sen då blev det lite bomb it 2 as kul ;D ett spel för er som är lite.. weerdo (A) och kl. 18.00 då vare fotbollsträning :)) kul faktiskt ;) jag var med issa, och lite m otti :P Stackars Julia stukade foten igen!! Hon kanske måste operera.. :/

 

Och nu sitter jag här vid datorn och tränar lite på läxorna :P eng. kemi och franska ;ö weeeY. lyllo mej :D:D:D

 

öhm.. nej men. nu ska jag ta och träna lite mer, smsa gott folk (H)

 

Puss :*


Kommentarer
Postat av: anonym

flera bilder!!!!!!!!

2009-09-11 @ 17:00:01
Postat av: Ida Magnusson

Hej!!

Tittade bara in lite=)

Stackars Julia=(

Jag går också i franska=) Visst e det kul!

Jag har också spelat Bomb it 2 (ibland:p)

Vi ses någon gång =p

2009-09-11 @ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0