nu får blir så här.

hej.

jag tror att både du och jag vet att min blogg aldrig kmr fiixa sig. det kmr jämt se ut som att jag tkr om att klicka lite på caps så det blir helt fail.
men vi får väl alla ta och leva med det. så när ni ska titta tbx och läsa mina f.d. mysiga och roliga inlägg kmr ni få ont i ögonen och bli depp. åtminstonde jag.

vaknada ca. 8.20 idag. varför? har ingen aning ;) sover inte så länge längre.. men det är väl bra det oxå :) man hinner med mkt mer på dagarna o så. Kl. är 13.00 ungefär nu. och jag har sutte vid datorn, pysslat, sett på TV, läst ut en bok och äte frukost.
se va mkt kul man kan ha! ;P Just nu sitter jag och lyssnar på Daughtry . dom är rätt bra. :D

ikväll.. eller ja i eftermiddag blire fotboll. är inte riktigt på fotbollshumör idag. är mer slapp. haha, trött. men orkar minsann leka. jo jo. så om nån är sugen att va m emilia ett tag så slå en pling :)
jag funderar på att klä på mej och gå ut. det var ett tag sen man var ute ;_; det känns ju inte så super bra då. men vad kan man gö ute ?
kanske.. leka m hunden ?

gunga ?
kunde ha klättrat i träd om inte nån hade huggt ner dom D: klättra i träd är kul :D

näj.. nu ska jag nog ta mej ut ett tag. vi hörs väl :)

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0