pysselklubb?

hej.

idag vare skola. Hade SO läxa. frågorna som vi fick hörde inte alls till det vi läst :S då kan man ju bara undra hur de gick D:
annars antar jag att det inte var nåt speciellt ;)

hemma gjorde jag 'vänskapsarmband'. sånna man knyter du vet :) me like!
gör en med 10 trådar. hahah x) ganska jobbigt, men om det blir fint så :D

hade fotbollsträning 18.00. Malin såg Jennifers sånt där knytarmband, jag hade gjort det. Malin tyckte de va skitsnyggt så nu måste jag gö ett till henne D: HAHA :D det var ganska kul på träningen :P

Ser på idol nu :) gillar't! addition är tyvärr slut. men det är ändå bra.. ?

Jo, jag är medlem i pyssel klubben.-->

Men jag gillaren inte så mkt D: nån som kan tipsa om nån bra pysselklubb som jag kan bli medlem i ? skulle betyda. snääälla ? (A) ni får en puss!

nej men.. jag kan gö nåt. fiixa designen på bloggen. lol. jag är inge bra. men vad ska jag gö? nej men HAHHA. tipsa om nån rolig pysselklubb.

puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0