Shopping

hej :)

det är mysigt att lite olika kikar in här c: tihihi..
Idag så har man shoppat med mammie, syster och mormor ;) Jag köpte in en snygg skjorta från JC. för 300:- nånting ^^ Försökte googla fram en bild på den, men lyckades inte hitta den. Du får se den nån annan dag ;P
Sen köpte mamma ett par skor åt mej oxå :) Dom här blev de:


Ganska fin va ? ;)

Tänkte köpa den :)

Och nu sitter jag o mamma och kollar på idol :) Ska fiixa lite med läxorna, sen så blire duschning. sova sen kanske ? :P


Myyys! Jag mår illa D:


Sen finns det små söta djur oxå ;P

vad vill du se för bilder, vad ska jag lägga in ? Tips! :D Nåt jag ska skriva om ? ^^


Puss :*


Kommentarer
Postat av: sarah

skitfinaskor! när ska du ha dom:D<33

2009-09-18 @ 08:18:46
URL: http://sarahme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0