22 april

hej ! :D

Har faktiskt lyckats träna liiite franska (Y) haha, men än äre lite jag inte kan, får träna mer sen och imorrn på egen studie tid, och nu, vare allt sista gången jag tjatade om detta prov! haha, så nu ska ni få läsa om annat, haha, måste var jobbigt att läsa "åh, jag måste plugga franska" "jag har franska prov" "nu ska jag gö franskan!" haha!

snart ska jag hoppa in i duschen, ska bli skönt, en varm dusch :D sen ska jag nog fika lite. kanske t.o.m läsa? det var allt länge sen vill jag lova.
vad ska du gö i helgen?

borde jag ha den där headern ett tag, eller ska jag göra en ny så fort som möjligt ?

ja, men vi hörs väl imorrn kanske ? :) hejdå bebisar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0