dageeeen

hejsan!

jag va på skolan idag. coolt. fast jag är inte helt bra D: mag-helvete. aja.. :/ så det blir ingen fotboll för mej ikväll :( fast kanske kan kolla :D får se när de närmar sig hur jag gör. :p beroende på hur jag mår o.s.v alltså :p
hur som helst så hoppas jag dom vinner, 97 alltså xp att dom vinner ikväll! :D
..dom måste vinna x)

på franskan idag var jag och karin hyffsat fnittrig, vi började leka zombisar igen, o nu ska jag jobba med hon m nåt arbete på franskan i 2 veckor, tjohO :D hahahha.
först när vi såg va vi skulle läsa.. vi bah..
"meh?? äre här all text eller??!!?"
det var typ en halv dm m text ^^ sen så hann vi inte ens halva xD hahaha, jaja, vi får jobba bättre nästa gång ;)

nu ska jag gö nåt annat, vet dock inte vad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0