dagen

heyyyyy!

va på skolan idag, och ingenting speciellt hände, va ja vet ^^
efter skolan såg jag på "förhäxad" eller vad de heter, haha, asfult o jätte gammalt typ ;) men det är bra x)
sen hoppade jag dubbel hopprep med jennifer, jenny, issa och karin :D fast jag orkade inte så då tog jag issas cykel och cyklade iväg. sen skulle jag skjutsa issa bak på pakethållaren, och HAHA, jag sög. helt ärligt. det är ju as svårt! jag for fram och tillbaka som jag vet inte vad. issa bara satt och asgarva. haha :D hon kunde skjutsa mej iaf...
i sommar lovade issa att vi skulle lära varann att skjutsa varann!! dåru, då ska du få se på andra bullar!

sen spelade vi buzz hos jenny. jag och issa ägde! :D

just nu måste jag träna på franskan :( för vi har prov på fredag, ooorka. det är massor som jag inte kan. jaja, de är väl bara att träna på! jag som vill se på grey's, vi får väl la se hur de blir m de, nu måste jag fortsätta plugga, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0