en heldag me frida

hej, jag redigerade bara nåra bilder, sen gav jag upp, behöver jag säga att dom jag redigerade gjorde jag jätte noga? :)

va på stan m frida idag, hon skulle köpa nåt till konfirmationen. det blev ett par jeans shorts och en randig tröja, orkar inte ladda över dom bilderna. så kolla på hennes blogg :p här.
vi åt på donken oxå, mums. nämen, haha, vi gick in på dinsko och kikade lite... se bilderna.


haha, storfot..

fokisko.

kenzasko. (det är nitar, hahaha)

typ kissie eller kenza sko.

paow sko.

yäyä.

på donken gjorde vi en mumsdrink..

vi smakade den inte. såklart.

sen på scorett hittade jag en kalasfin sko, en sån vill jag ha!


när vi hade vandrat där på stan i typ 2 timmar eller nåt, for vi till birsta xp haha! där strosade vi bara runt, med wiiiilma.
eller, frida köpte tröjan på birsta, men ändå.

sen på birsta behövde jag såklart gå på toa. då gick jag in på en, och hahahahah. typ mamma barn toa. en stor o en liten. hahahahhahahaha. coolt. har aldrig sett de tidigare. men ha-ha. kul.


nu ska jag sova, eller nåt. jag är inte så trött, men vi synääs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0