finväder!

hejsan alla bloggläsare!

idag har jag vare m issa :D vi har cyklat massor, jag har typ lärt mej att skjutsa henne på cykeln.. haha, ja har inte kunnat skjutsa nån på cykeln innan.. :p sen så har vi båda lärt oss att cykla utan händer x) haha! vi köpte en glass på macken oxå. asgott! sen så spelade vi kort oxå. och hoppade studsmatta, med sofie och jasmine. haha, dom är så söt! jasmine skrattar hela tin, hihi.♥
och vädret är ju kanon! det blåser lite, men inte så speciellt kallt, mmMmm-MMmmmmM härliga vår! gud vad jag älskar våren :D nu vill man ju bara att sommaren och sommarlovet ska komma upp i famnen på mej, då ska jag mysa!

jag har oxå fotat en hel del idag, med min supermobilkamera! tjoho. haha! bilderna kmr snart upp :)

har inga planer för kvällen, så får se vad som händer :p

imorrn kanske jag skulle till stan eller birsta m frida.. åh, ja orkar inte. haha, men vad gör man inte för sin kompis? :D nejmen. :) det blir säkert kul om det nu blir så att vi ska ta o fara dit :p

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0