fredag 23 april

hejsan !

hade ju franska prov idag! ;) haha, tänkte att ni kanske ville höra hur de gick med tanke på allt tjatande ? :p hur som helst så tror och hoppas jag att det gick bra :)
fast hoppade över nåt som jag absolut inte kunde, hade ingen aning.. men ja, annars så :D

på tekniken målade jag och jennifer :D .. igen :p haha, vissa sprang omkring och skrek, agnes gjorde nåt.. weird, och sprang omkring lite.. vissa sprang omkring o slog varann m limPATRONER. *host* hehehhe. vissa satt vid datorn, det kanske fanns nån som jobbade bra? förutom mej o jennifer då (a' hahahahah! och vi fick såklart sluta en kvart tidigare ^^

sen såg jag att mamma och pappa var på väg till ica, så då gick jag dit, där fick jag en glass :) jag valde att testa magnum gold. nån som har smakat den? :p

själv tyckte jag den var helt okej ^^ den får väl...
♥♥♥ 3/5 :)

sen så köpte vi marabou passion.. och den smakade bajjs! tyckte jag då.. typ medecin eller nåt. euw. mamma tyckte dock den var god? haha.
men den får...
0/5
haha

som ni ser är den från mediabanken.se eller nåt ^^ bilderna är från google !

kl. 17.00 hade jag fotbollsträning, först gjorde vi lite övningar o sådär, kul :p sen mötte vi killarna. alltså.. nääää!
de gick åt helvete. haha, jag sprang omkring på plan som nån yr höna.. ja, men nästa gång får jag väl se till att göra bättre ifrån mej ;)

ikväll ska jag nog vara med jennifer :) får se vad vi hittar på och hos vem.
Imorrn skulle jag kanske va med agnes o issa :D

aja, nu ska jag prata m jennifer o bestämma nåt, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0