fredag hela dagen.

hej!

vare på skolan idag, jag, agnes, issa och linnea hoppade hopprep på lunchrasten, de va rätt kul :D men ska nog hoppa dubbel på måndag (Y)
sen fick vi reda på kemiprovet oxå, ja är jätte nöjd :)

på tekniken var alla lite of. haha, som alltid. vi fick sluta en halv timme tidigare ^^ jenny o karin satt vid datorn, sarah med. agnes lekte m en liten figur i sitt hus. angelica, alina, linus o ja, typ alla sprang omkring, jag o jennifer, skrattade typ hela tin. hehe, så äre jämt........ stackars ulf.. xp

efter skolan följde jag med julia hem, jag åt när jag kom till henne, sen pratade vi lite, sen vare bara att byta om. för 17.00 hade vi fotbollsträning :D ja, jag har börjat med 97 ifall ja glömt säga de ;) men de va kul iaf, förutom att ja har sämst fotbollsskor just nu, dom är asdålig o gör ont. ja har typ fått en liten blånagel :( o så ramlade jag o skrapade upp knät D: men ja, de va rätt kul ändå ;p

mitt sår på knät, ja vet att ni ville se de.

men ja hade inte äte nåt typ innan träningen.. så ja var typ död när jag kom hem, men nu har ja äte iaf.. men är astrött! skulle kunna sova, men de kan ja ju inte, så kanske ska starta grey's. haha :D

p u s s  p å  e r  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0