gla påsk

APRiL APRiL DiN DUMMA SiLL, JAG KAN LURA DEJ VART JAG Vill!

om de nu va nån som gick på att jag hade färgat/tonat mitt hår brunt, så nääää, ja har min gamla hederliga hårfärg - blond allstå, de går bra de med ;) haha.

men igår så var jag alltså med julia, först så gick vi hem till henne, då jag skrattade en aning på vägen.
hemma hos henne fikade vi, sen gick vi upp på hennes rum och myste i hennes säng, hon såg på Glee, och jag sov xD hahahah !
vi såg typ på Glee i två timmar. sen så la vi oss uppochner i hennes säng, och då asgarvade man vill ja lova, hahah !
vi skrattade åt ingenting, och ashögt. och jag som va på tok förkyld började gråta. eller alltså, ögonen rann så fort jag skrattade, och så hade jag mascara på mej, så jag såg ut som ett litet monster. heheh.

fint va, sen grät ja lite till, o då vart ja ännu finare :D

när jag kom hem så var jag lite hyper. jag lekte att pappa var svampbob, fast han såg ut som honom oxå, så..
och så hängde jag upp värsta monsterkycklingen ovanför pappas säng, så han ska få vakna till den varje morron :D

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH!

och så la jag en skokarton under mammas kudde x) hahahha !

nänu så ska jag äta nåt, innan jag dör. sen ska jag duscha, om jag inte ska pallra mej ner på tjärn där far min sitter o anglar, ha.

sen får vi lite främmande, för jonas fyller år idag, så GRATTiS… hahah :D
och så kmr nog farmor och roine, o då får förhoppningsvis jag oxå en liten present, för jag har inte fått min av dom när jag fyllde år ^^
och av anders och malin imorrn, hoppas jag, för då ska dom, och vi (familjen) äta påskmiddag hos mormor och morfar :p :p :p

adjööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0