hejjj

hejsan !

ha, hanne trodde att ja hade blitt brunett :D

iaf, så vaknade jag vid åtta idag, sen somna jag om till nio, sen sov jag till elva :)
vid ett kanske eller nåt så kom hanne hit :D jag ville åka till henne, men inte kunde ja de heller, för vi hade ingen bil.. men först så var jag och hanne hos kaninerna, sen spelade vi kort :)
jag vann mest.<3 hihi.
vi fikade och spelade annat spel oxå, inte fatt ja kmr ihåg vilket nudå, men :p
haha !
sen spelade hanne sims oxå ;)

vid fem for hela familjen till mormor och morfar på påsk middag. först ville ja inte, för jag hade jätte ont i magen, men de blev lite bättre, så jag for med :p
vi fick påskägg där oxå, haha, morfar hade köpt godis för hur mkt som helst xD HAHA.
sen fick jag en försenad födelsedagspresent oxå, en tunika typ :) den var jätte fin ! men för stor, eller för lång, den gick typ under knäna, och jag hatar sånna, så den måste bytas om de går :p

nu ser jag lite på millenium, tkr de är lite läskigt, så kollar inte så mkt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0