kväll m jennifer

hej!

gårdagens outfit.

alltså, jätte fint redigerat o.s.v.

var ju som sagt med jennifer igårkväll, först såg vi på tv. nån som såg modern family ? (stavning?) aja, askul xp hahahha! sen spelade vi uno, och alfapet. jennifer tog upp en bokstav och tänkte äta, sen trodde hon att det var ett R i fisk. hon var nog lite trött...? haha.

imorse såg vi film, sämst. och spelade uno, jag kom hem för kanske 40 min sen. jennifer skulle se när kevin spela fotboll, jag fick följa med om ja ville, men lat som ja är så orkade ja inte ^^
vet inte riktigt om jag ska va m agnes o issa idag... får se.

annars så kanske jag ska  pyssla idag :) eller cykla eller så, solen skiner ju igen! härligt härligt.

btw. så har jag fått en stalker. ha, nää. men se vem som brukar sitta o speja på mej ^^


hihi.<3

nä, nu ska jag hitta på nåt, typ duscha eller så, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0