kyrkan och lite annat ^^

hej!

idag på skolan va allt som vanligt, va jag kan komma på. i början på tekniken jobbade jag och jennifer på som nå galningar, sen gav vi upp. astråkigt.

idag äre ju sista april, majbrasa alltså ;D
kvällen och natten kmr spenderas med dom bästa tjejorna evahhh!
först ska vi cykla te majbrasan o va vi ska gö där, det återstår att se, busa. sist sprack ju karins byxor, HA-HA. askul.
sen så tänkte vi ju sova i träningsrummet, mys, kalaskul ska vi ha ! :D

snart ska jag och mammie på macken och köpa lite candyyyy. yummie! ;)
efter det ska väl jag och jennifer röja undan lite i träningsrummet så man kan sova där, lä ju måsta städa lite oxå, boriiing. men de blir ju kul efterråt satteh :p

vad ska du gö idag ?

bild från google.

i onsdags hade vi ju temadag på skolan, om droger, minns du ? :p då sista timmen skulle vi gö nåt grejs om droger, typ avskräckande skit, eller nåt, vet inte vad man ska kalla de ^^
då gjorde jag, jennifer, jenny, karin och agnes en kyrka! cigarettpaketen är gravstenar ;p jag och karin gjorde kyrkogården och dom andra gjorde kyrkan :p
sen alla andra i klassen gjorde andra saker.
men den där kyrkan, den gjorde vi på knappt 50 min, tänk om vi jobbade så bra på en vanlig tekniklektion x) haha! tänk om..

bild från jennys blogg!

nä, nu ska snart jag och mamma fara, vi hörs ! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0