onsdag 21/4

hej!

på skolan idag skulle vi koppla ihop lampor på fysiken, faktiskt kul! typ den ända roliga fysiklektionen. haha!
sen hade vi ju HK oxå, skulle gö nån soppa och bröd, gick helt okej och va gott :)

när jag kom hem såg jag sista avsnittet av greeeeeeeey's... självklart slutade det jätte spännande, åhhhh. :(

sen kom jenny hit och vi pysslade lite :D tjoho, känner du oss eller ? :) kulkul.
men nu har flickan vandrat hem, så nu sitter jag här och ska gö franska och engelska, kmr inte bli av förns om typ 1 timme eller 1 timme 30 minuter. haha. jag orkar inte.

för övrigt så har vi köpt en jätte schampooflaska..

"intresseklubben antecknar"

nu ska jag hitta på nåt annat kul, läxan får så lov och vänta lite till, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0