rubriiik

hejsan ! :D

funderar på att göra en ny header, men vet inte hur jag vill ha den.. nåt tips? :D
jag vill göra om bloggen jätte mkt förresten.. haha :p fast det borde börja med en ny header..

på idrotten idag hade vi handboll, mitt lag vann. ofc! jag menar, jag va ju med? jag gjorde allt.
annars hände ingenting speciellt på skolan, ingenting som är värt att prata om. tyvärr. haha.

nu sitter jag här och lyssnar på taylor swift igen :pp snart ska jag gö lite franska, imorrn är provet. sen äre heeeelg! guud va skönt, fast än har jag inga planer på vad som ska ske i helgen, får väl se, ta dagarna som dom kommer. HAHAH. nä, men, det blir väl nån kompis.

nu ska jag fortsätta m .. att lyssna på musik ^^ hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0