sjukaste drömmen ever

hej! :)

det blir stan idag med frida... utan pengar. kul.
vet dock inte vilken buss vi tar än :p vi skulle tydligen va både i birsta och i stan ^^ haha! fast bara buss en gång. (Y) då tjänar ja lite pengar på det. busskortlösalisa.

inatt, drömde jag nog världens sjukaste dröm... hahahahhahaha!

jag, mamma och pappa hade vare nånstans, vet inte vart, men innan vi åkte hade pappa skrive ett facebook inlägg, "fiskar gädda" stod det. så när vi kom hem så hörde jag pappa säga nåt från tvättstugan, han satt med datorn där xp
och så hade 43 st kommenterat hans status på facebook. det stod bl.a. "nu haru en stor en på kroken!!" så pappa skyndade sig för att se om gäddan var kvar... han fiskade i tvättstugan.. i tvättkorgen XD HAHA. det var typ som ett pimpel hål. Så började han dra i fiskespöet, och det satt typ fast, gick typ inte o dra. då sa jag "men det va kanske länge sen, så den kanske satte fast kroken nånstans?" "nää, nä, de är en gädda på kroken!" sa pappa och fortsatte dra. tillslut fick han upp den. den va gigantiskt. typ 1.5 meter! hahah. som mej då...
så fort jag såg det rusa jag till mamma i köket och ropa "HAN FICK FISK, KOM O KOLLAAAA!" sen samma sak till sandra, sen rusa jag in till tvättstugan igen där pappa höll på med gäddan, o så sa han surt "ja. jag svimma!" han hade haft lite ont i huvet innan, sen var fisken så stor o tung så han svimma XD

hahahaha.

förövrigt så har jag smörjt in mej med min hallon bodybutter idag, ååh. de luktar sommar, det luktar sommarlov!!
verkligen.
jag längtar :)

nä, nu ska jag se om pappa har komme hem från en prommis med ludde eller nåt? o se om frida kan logga in på msn typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0