sommaren med göran, här kmr ja ! ^^

hej alla ! :D

jag har sett på tv och sutte vid datorn sen sist, kul kul. jag har typ läst hundra bloggar, haha !

vad händer ikväll då ?

själv ska jag nog se sommaren med Göran ska bli kul! ;) nån som sett den ? är den bra? och självklart ska jag se solsidan! asbra ju ! men tyvärr äre sista avsnittet idag D: men ja har sett en sån här tjuvtittstjosan, och yes, ove är med, haha, han är ju fasiken bäst. nån som såg typ nåt avsnitt, bland dom första när ove lånade en massa saker av... annas kille va han nu heter, o så fick han (annas kille, för hon heter väl anna?) en kratta som typ va trasig, kan typ inte förklara, men de va askul Dx ahha !

imorrn ska ja iaf va m jenny :)♥ vi ska typ pyssla trojah ^^ haha, så typiskt oss, eller ? :p
har ni förresten kollat in jennys blogg? :p hon har tage ett till hål i örat :D

nejdu, nu ska jag kanske läsa alla bloggar en gång till, haha ! puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sommaren med Göran är ju skit bra ! =D

och ja vi ska pyssla imorgon,

haha, ja verkligen typiskt oss ;)

2010-04-09 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0