tjenare våren,

hejohå!

ja, hela dagen har spenderats framför datorn då min lill-mage inte riktigt vill sammarbeta. den gör lite som den vill den.
jag börjar få en aning ont i ryggen o så, he. har suttit lika dant i typ hundra timmar, såatteh. är inte så förvånad.
menneeeh, jag har oxå vare hos fridas små bebisar och gett dom mat m.m.
men NU fåre väl va nog med denna snö, kan den inte bara försvinna så våren kan ta o hälsa på ?♥
då kan fridas småbebisar vara ute o springa massor, och jag kan gö en massa roliga saker o ja, orka snön lixom.
men det finns faktiskt lite vårtecken där ute :D vägarna börjar bli bara ! :)
dom stora vägarna har varit det rätt länge nu, men t.o.m småvägarna börjar bli bara och härliga nu!
OCH DET FiNNS GRÄS! :D

jadu, inte alls mkt, men härligt, eller va sägeru? ;)

Nu får min mage ta o lägga av så jag kan va m kompisar nu när de är lov o allt. sen har ja ju ett påskägg fullt m godis som bara väntar på mej :o
fast de får nog vänta nå dagar till :p

I miss u fridabebis. bara så du vet de ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0