ey

hejsan mina bebisar! ;)

idag har ja vart på skolan, och oj så jobbigt de har varit!! har haft 2 lektioner plus mentorstid. hård dag. haha ;) har spelet massor av kort :p
på HK:n skulle vi ha nåt test, då fick jag jobba med sebbe. det gick sådär..
man skulle ha mjöl i såsen typ. 1 matsked. men så tyckte sebbe den blev för lös, så då hade han i lite till.
"hur mycket till tog du?" undrade jag.
"en halv"
typ fem minuter senare...
"nää, ja ba skojja, jag tog en och en halv matsked till!"
HA. så det blev typ gröt. med skinka i. mums.
sen skulle vi svara på nå weirdo frågor, de gick bajs. men w/e. skitsamma.

nu ska jag gö engelska ._. åh, de går inge bra, men vi hörs, adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0