globen!

bilderna jag kmr lägga upp har ISABELLE tagit ;) här hittar ni hennes blogg :)
fotograf: isabelle nilsson
redigering: emilia berggren

igår så fick jag gå upp kl. 6.00 ._. för kl. 7.00 skulle ja samlas på macken, för killarna, 95 och 96 lagen, i innebandy, de va 98:or, 97:or o.s.v med. iaf, deras avslutning skulle vara att åka till stockholm till globen och se sm finalmatcherna i innebandy, men så vare antagligen nåra som inte kunde följa med, så då fick jag, isabelle, julia, malin och emma följa med :D
vi åkte tåg till stockholm, jag satt m julia o isabelle där, mest. vi typ lekte med kakor? x) haha.
när vi kom fram till stockholm åkte vi tunnelbana, jag gjorde det för första gången igår. typ alla ba asgarva för man höll på ramla när den starta o.s.v. haha, alla stockholmare måste tyckt vi va asjobbig?
sen gick vi till globen..

där fick vi biljetterna och så :p sen gick vi in och satte oss, vi satt nästan högst upp på en sida, problemet var att vi hade ett räcke framför oss som störde lite grann :/






första matchen hejade jag på iksu - såklart ! det va jätte spännande, det blev ju 5-5. sen förlängning, sen straffar. jag och julia va så nervös så vi typ hoppade ur stolen, skrek o hade oss xp haha ! tyvärr förlorade iksu :(
herrmatchen hejade jag täby, fast dom förlorade, jag visste att dom skulle förlora, men ja hejade på dom ändå ;) fast vi hann inte se klart den matchen :(
men ja, de va jätte kul ändå :)

sen skulle vi åka tunnelbana igen, då vare nån gubbe som prata m mej x) han fråga mej massa saker, typ om ja visste va en kvadrat va, vad 12*12 var o.s.v. sen sa han att jag var smart men inte vågade erkänna de? jag gick och ställde mej breve julia, då börja han prata m killarna, o så kallade han nån för conrad och ja.. haha!
på tåget hem satt jag m linus, issa, anton och jocke typ hela tin. dom byggde korthus. tråååkigt!

men det var iaf jätte kul igår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0