22 februari 2010

hejsan hoppsan !

idag blev man fjortis, har haft fullt upp med att svara på grattis mejl, på grattis tjoffs på facebook o en massa som skrive grattis på msn x) jag säger än en gång tack !

imorse gick jag upp kl. 6.05 för ja skulle se på hockey :) såg lite i början, men sen kom mammie m paket :') så då varte lite svårt att koncentrera sig x) jag fick iaf..
en nagelfil med steg, den förra ja hade var helt utsliten :p
ansiktsvatten, asiktskräm / hudkräm och sminkborttagning :)

fint utskuret, jotack, ja vet :p
en ask som ja ska ha pärlor i :)
och 2 linnen, ett rosa o ett svart + en tröja (Y)


dagens outfit där då.

tröjan va den ja fick idag då av familjen. den ser alltså ut såhär:



på skolan idag så vare en massa som sa grattis :p fast de tog ett tag för dom flesta att komma på att ja fyllde år :p dom kom på de när dom såg min tröja xD hehe. ja ja :)
föresten så när ja skulle till idrotten så, typ nöp linus mej, o ja nöp han o.. ja, haha, alla i klassen gick där så de var lite trångt. sen kände ja att väskan ja hade var lite längre än min, så då kollar ja ner, o då har ja linus väska på axeln, då ba "shit, vart ä min väska??" o så har linus den? xd asså ja fattar inte, för ingen av oss hade bytt medvetet, vi märkte de typ inte heller. ja ba såhär till linus "snygg väska ja har va? ;)" "aa" svarade han. sen efter ett tag kollar han ner på sin väska, o så blir ögonen asstora o han ba "VA? vafan ha ja din väska för? :ooo" HAHA, helt .. GAH. vem bytte åt oss? ;) ;) ;) HAHA.

när ja kom hem fiixade ja lite m pärlorna, ska fortsätta snart :p sen dekorerade jag tårtan :p jadu, de är inte helt fel m tårta två dagar irad :) :)
o så har ja tränat :) rätt kul :p

har nyss fika tårta m pappa nu, sen ska ja fika m mamma x)
den här tårtan har vi gjort.♥


bilden är suddig, men ja har knäppt m mobilen, så hallåå ??

men..

 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0