avatar

hejsan !

nu ska jag ta och pallra mej in i duschen, jag känner mej jätte skitig ! inte alls mysigt, nejnej. btw, så ska jag gö en ny header, för den där vart inte så jätte bra, haha, men ja är fortfarande "nybörjare" så de gäller att testa sig fram, så dom lär väl bli bättre och bättre för varje gång, för de där var ju bara andra gången ja gjorde en ;p
hmm..

jo, ikväll ska jag se avatar!! shit va kul, för alla säger ju att den är asbra m.m. ja längtar ! ska se den m mor min :) typ 17.30 eller näre va :p ja, men vi hörs då :)

har du sett avatar? tyckte du den va bra?

 

puss :*

 

 

 

η ε h ε  i π τ ε  i d α g  d å :/


Kommentarer
Postat av: lellellelelelel

jag har sett den ;) på premiären .

men jag sov mer en halva ! xD



3/5 p

2010-02-13 @ 19:28:16
URL: http://bheartl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0