en underbar dag m frida bebis

hejsan !

har vare m frida bebis idag, heeela dan :D stack dit vid.. 10.20 ungefär :) då så fick hon lite presenter av mej :D en ask med geléhjärtan, en otroligt fin sugproppssak, som nu och föralltid ska sitta på henne garderobsdörr :D och så ett fint kort ♥ jag har ätit upp alla hennes geléhjärtan.. nästan. hehehehehhehehehehehehehehe.

vi gjorde först lite saker i lera, då gjorde vi bästis mobilsmycken som vi ska ha på våra fina mobiler :) kmr inte alls va störande, iinte alls, bara vackert :)

sen så åkte vi skoter, i typ över en timme, henrik körde skotern upp i skogen o sådär och jag och frida satt på madrass efter, aaaaskul! btw. så satt jag och pratade om "varför säger man tjock och fet? när de betyder samma sak, de är ju som att säga tjock och tjock!?" när vi höll på o ramla av typ. HAHA. smart girl. men som sagt, de va askul, ja brast ut i asgarv flera gånger, de lät inte vackert vill ja lova. sen när vi skulle ner från berget åkte jag och frida madrass hela vägen ner, vi krascha flera gånger, och en gång när ja höll på åka iväg m madrassen innan frida hade satt sig så höll hon fast mitt huve medan kroppen åkte iväg, ja höll på dö. hon typ ströp mej och hon fatta ingenting, hon höll kvar XD smart tjej♥ mkt.
sen fikade vi ute och efter de skjutsade vi wilma och hennes kompisar på madrassen.
när vi va inne så ritade vi, och såg på TV :)
sen vid 17.00 åkte vi skoter igen i skogen :D sen sminkade vi oss, till emosar. mkt vackert. för vi är så bra på de. speciellt jag.

nu har ja NÄSTAN precis kommit hem, jag har duschat och ätit. när jag kom ut från duschen såg ja att vi oxå hade geléhjärtan, jag kmr helt seriöst se ut som ett geléhjärta, så många har ja äte idag xD hehe.

ska snart fika kladdkaka som mamma håller på o gö :p


puuuusss :*


kom ihåg frågestunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0