hehahahahoho

hej !

skola idag då, och HAHA. idag har vi haft lite kul c:
på morronen fick ja en massa godis av linus, tack tack :) för han tyckte inte om dom xD
haha, sen så skulle vi ha fysik, men vi visste inte vart vi skulle va, så då gick hela klassen till stenhuset. sen bah, jaha. jonas kmr visst inte, då gick vi o knacka på fysiksalen, men nehe, ingen öppna, då gick vi till datasalen, men nehe, ingen där. HAHA, så då hade vi hål, trojah. men ja, vi hade de.
då gjorde jag, issa, jenny, jennifer, karin o agnes en fotdans ! <3 HAHA. sen skulle vi visa jocke den, då gjorde vi den, men sen i slutet gjorde vi fel, o då sa vi alla ba "såhär ska vi gö" "nej, vi är på emilias nu" "åh, ska vi gö såhär?" o så säger jocke "..coolt." HAHAHAHHAAAHHAHAHAHA. :< ojoj.

och sen när vi höll på att träna på fotdansen kastade linus en godis på agnes, o så tog hon den o ba "åh, kan man äta den här? LiNUS, HAR DEN VARE PÅ GOLVET?" "neej" svarar linus, o så äter agnes upp den, sen kmr linus o säger "den låg under bänken" HAH. då dog jag, stackars agnes åt en godis som legat på äckelgolvet XD HAHAHAH.

och på fysiken hade vi ulf, då gjorde jag, agnes, issa och jennifer en lek, o då sa agnes en liten kul sak som ja inte tror hon vill att jag ska skriva här xD HEHE.

och när vi väntade på att HK;n skulle börja så sa agnes "ja måste ju va dum i huvet eller nåt, eftersom alla är på mej, och alla fick typ 3 godisar av linus förut, och jag fick en.. och den hade legat på golvet!!" HAHAHA, värsta hemskt, men ja börja asgarva. och agnes börja gråta, mest fatt hon skratta tror jag. men haha :(

ska fiixa m pärlorna nu, eller spela sims :p vet inte vilket av de än, hmm..

sen ikväll blire innebandy träning (Y)

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0