hsuairhelskfzdghajksl,

fy va alla är elak :cccccccc
de känns som ja sitter och bloggar helt utan mening <//3 ja skulle frågat mina kompisar nåt om dom hade nåt sånt här. men ja kanske inte har nå kompisar? :s
klart ja pratar om frågestunden !!!!!!!!

 

skola idag ;) och imorse så sa Linus så här "min farbror går nåt design grejs.." och så hör man jennifer säga.. "....ska.. han bli kock? :D" HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH. lite jag och linus dog då.

sen förut så kalla jag karin min lilla vitsippa ♥ sen råkade jag säga ostkrok till jennifer XD då sa hon "tack då. dom är ju bara fettiga och äckliga!" AHHAHAH D: jag och karin skrattade så vi fick ont i magen. och så sa jennifer ostbollE XD ehehehehehhehe. sötjennifervetuuu.

ska typ äta nu, sen ska jag till jenny, I guess. då ska vi pyssla :) <3
niiicceeee, lixm.

puss :*





m ε ε ε Π  v ª r ƒ ö r  ? ? ? ? :<<<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0