Kleopatra Egyptie

sims nörd nr.1 här :D askul, men jag känner hur mina ögon sakta men säkert blir fyrkantiga <.< åh. btw. så om nån har löst mysteriet på museét i frankrike, säg till, för jag skulle behöva lite hjälp x)

 

haha, jag gjorde en ny gubbe eftersom jag inte vågade använda min andra xD (Y)


min otroligt vackra simsgubbe vid namn kleopatra egyptie c':

hennes kök

sovrummet, de är mer saker mitt emot sängen, de är inte sådär tomt xd

tv rummet, och jaa, hon äter där. och neej, ja orkade inte matcha x)

HAHA. de ser ut som hon har ett jätte armband, fast hon gräver i väggen xD

ska nog fortsätta spela.

 

puss :*


Kommentarer
Postat av: hanneee :)

visst fastnar man vid spelet :D

2010-02-26 @ 23:56:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0